dijous, 19 de febrer del 2009

Com al sofà de casa

Ahir vaig anar als Megacines Badalona. No és la primera vegada que hi vaig, ja hi havia estat un parell de vegades, però ahir vaig batre un récord: a la sala érem cinc persones comptant-nos la meva dona i jo.
Jo em creia que amb el trasllat al centre comercial que han obert al costat del pavelló olímpic l’assistència variaria respecte a la que es donava a les sales de la plaça de la Vila. Potser no acabo d’ensopegar el dia. Ahir era dimecres, dia de l’espectador, el dia que acostuma anar-hi més gent entre setmana, almenys en teoria.
Potser la pel·lícula? No ho sé perquè me n’han parlat bastant bé i, la veritat, era divertida: “Bienvenidos al norte”.
Abans de començar, com que gairebé no hi havia ningú al vestíbul, tot esperant l’hora vam treure el cap a altres sales per veure l’ambient: algunes eren buides…
Això sí, mantenen puntualment un petit retard per começar. Esperarien algú més?