dimarts, 31 de març del 2009

ITV

En cosa de pocs dies he passat les ITV. Sí, així, en plural. No és que tingui dos vehicles i hagi aprofitat per fer la inspecció dels dos al mateix temps. Em refereixo a la ITV del cotxe, sí, però també a la meva pròpia, la mèdica, que també compta.
Sempre he estat partidari de la prevenció. En el cas del cotxe, quan encara no s’havia establert l’obligatorietat de la revisió periòdica, cada any, abans de sortir de vacances, el portava al taller perquè li donessin una mirada. Sempre m’ha agradat viatjar per tot arreu amb el cotxe i necessitava aquest grau de seguretat per sortir amb una certa garantia a fer quilòmetres per les carreteres i camins.
Amb la salut em passa el mateix. Crec que ja tinc l’edat de mirar-m’hi una mica i visitar el metge amb una certa regularitat em genera confiança.

.